Snart kan alle få adgang til Microsoft Lists

B&O i nye og eksklusive farver

(Foto: Bang & Olufsen)

Frem for at være et mærke til alle og sælge produkter til relativt lave priser har danske Bang & Olufsen erklæret, at man fremover vil være for de få.

B&O skal have en profil, der er lige så eksklusiv som designet og elektronikken i hvert produkt og apparat med det berømte logo på.

B&O viser bl.a. den nye strategi i sit samarbejde med den italienske sportsvogns-fabrikant Ferrari. En hel kollektion af B&O højttalere, hoved- og øretelefoner i de kendte Ferrari-røde farver.

(Foto: Bang & Olufsen)

Eksklusiviteten lyser også ud af Bang & Olufsens nye Atelier Editions kollektion, hvor de velkendte Beoplay EX øretelefoner og højttaleren Beosound 2 3rd Edition sælges i særlige farver og kun i et begrænset antal.

De første Beoplay EX i Atelier Editions blev lanceret i februar, hvor de trådløse øretelefoner kunne bestilles i kuløren Lime Green.

Nu følger B&O så op med EX Atelier i Dawn Purple og Beosound 2 Atelier i Daybreak Blossom.

(Foto: Bang & Olufsen)

Højttaleren Beosound 2 3rd Gen lanceres dermed i sjette Atelier Editions farve. Tidligere kunne den også købes i Lime Green, Pineapple Yellow, Peach Pink, Forest Green og Lilac Purple.

Begge nyheder ser elegante og fornemme ud, men det er priserne desværre også. Øretelefonerne koster 5.199 kroner, mens man skal bløde 39.990 kroner pr. styk for højttalernee.

De to nye produkter kan købes online fra den 4. oktober på B&O’s hjemmeside….

(Foto: Bang & Olufsen)

 

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Snart kan alle få adgang til Microsoft Lists