Popskrædderen over alle er død

For Your Ears Only

(Foto: Bang & Olufsen)

Flere og flere mennesker bruger trådløse øretelefoner så mange timer hver dag, at de må betragte dem som øresmykker.

Mærkelig nok er det kun få fabrikanter af øretelefoner, som markedsfører deres ”buds” som smykker.

Måske, fordi deres produkter slet ikke kan leve op til titlen. De er ikke kønne nok.

Bang & Olufsen kunne være et af de mærker, der godt kunne sælge sig som smykke-designere.

(Foto: Bang & Olufsen)

Oven i købet som en af dem, der kun fremstiller deres øresmykker i begrænsede oplag – og på den måde gør dem til eksklusive samler-objekter.

Hvordan man gør, viser B&O med sine velkendte Beoplay EX øretelefoner. De kommer nu i en stribe eksklusive farver, der kun fremstillet i et begrænset antal.

Kollektionen kaldes Atelier Editions, og det første udspil kom på gaden i dag.

Det er øretelefoner i Lime Green, der håndbygges og skræddersys på Bang & Olufsens legendariske Fabrik 5 i Struer. Det er her, hvor B&O bl.a. eksperimenter med nye materialer og design.

(Foto: Bang & Olufsen)

Selve Beoplay EX er små øretelefoner i AirPods stil der har integreret aktiv støjreduktion (ANC). De kommer i en bæreæske, der lader EX op trådløst.

De meget personlige øretelefoner kan ikke bare købes i en B&O butik. De skal forudbestilles og reserveres direkte på fabrikantens hjemmeside,

Senere i år vil B&O følge op med Beoplay EX i andre unikke kulører og farve-kombinationer. Alle vil kun blive produceret i meget små oplag.

Eksklusiviteten skal man betale dyrt for. De koster nemlig 5.199 kroner sættet….

 

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Popskrædderen over alle er død