Atari hopper også i de håndholdte

Nu går der rigtig mode i Bose lyd

(Foto: Kith)

Så mange mennesker, der går med trådløse øretelefoner, kan man vel godt kalde dem for mode eller ligefrem øresmykker.

Selvfølgelig vil der altid være diskussioner om, hvorvidt øretelefoner pynter i hovedet på folk. Fabrikanterne gør i hvert fald deres for at designe deres ”buds” små og diskrete.

Undertiden hjælper det, når elektronik-fabrikant og modefirma går hånd i hånd. Til fælles bedste.

(Foto: Kith)

Når man så sørger for at producere sin gadget i tilstrækkeligt limiteret oplag, bliver tingesten ligefrem eftertragtet. Det er præcist, hvad modemærket Kith har gjort med Hi-Fi veteranen Bose.

I de seneste par år har der været meget stille omkring Bose, der ellers havde et godt navn i hoved- og øretelefoner samt højttalere og soundbarer til tv.

Måske alliancen med Kith kan puste nyt liv i Bose.

(Foto: Kith)

Kith er i hvert fald et trendy modemærke fra New York. Mest kendt for sneakers og streetwear, men i dag med produkter fra egne ismærker og børnetøj – og helt op til special-udgaver af BMW sportsvogne.

Kith har udvalgt Bose’ helt nye Ultra Open Earbuds til sin kollektion. De klemmes / klipsed på øret i stedet for at fylde øregangen, hvilket skal give en bedre og mere åben lydgengivelse.

Når de nye Kith / Bose øretelefoner sidder på, minder de mere om et øresmykke end om et sæt traditionelle lydgivere.

(Foto: Kith)

Man kan have dem på sammen med briller, hat og øreringe. Farven er diskret matsort med Kiths logo printet på i Bose´ ikoniske bogstaver.

Open Ultra Earbuds kommer med Bose Immersive Audio, der giver en rumlig ”spatial” lydgengivelse.

Med denne teknologi tændt kan øretelefonerne kun spille i 4,5 timer på en opladning. Klarer man sig uden det ”spatielle”, øges spilletiden til 7,5 timer.

Husker man så at lægge øretelefonerne i den medfølgende bæreæske, når de ikke er i brug, kan man opnå 19,5 timer ekstra spilletid.

Kith lifestyle kæden blev grundlagt i 2011 og har base i New York. Kæden er i dag repræsenteret i tre verdensdele med egne butikker. Dertil kommer en stor online butik.

De elegante øretelefoner fremstilles kun i et mindre oplag. De koster 350 dollars eller 2.650 danske kroner inklusive en flot gaveæske i sort….

 

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Atari hopper også i de håndholdte