174.000 danskere stod foran Christiansborg

Fire danske tv-kanaler har fået nyt logo

(Foto: Warner Bros. Discovery)

Warner Bros. Discovery har i dag indført en omfattende rebranding, som forener det visuelle design af koncernens lokale tv-kanaler i de nordiske lande.

I Danmark betyder det, at Kanal 5, 6’eren, Kanal 4 og Canal 9 får nyt logo og look. Vær derfor ikke overrasket, hvis I klikker ind på en af de fire tv-kanaler.

Det nye visuelle udtryk er skabt af design-bureauet DixonBaxi med hovedsæde i London.

Det skal ikke kun give hver kanal et mere frisk udseende. Det skal også styrke kanalernes fælles identitet som en del af Warner Bros. Discovery koncernen….

 

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

174.000 danskere stod foran Christiansborg