Samsung slår på tromme for nye mobiler
Samsung har for alvor drejet op for reklame-kanalerne for at sikre sig, at folk i det meste af verden er 100 procent klar over, at der er store nyheder på vej den 17. januar om aftenen dansk tid.
En stor del af marketing-indsatsen for de nye Galaxy S24 telefoner med kunstig intelligens foregår naturligt nok via sociale medier.
Samsung vil dog også være sikre på, at offline-mennesker i storbyerne bliver opmærksomme for ”New Era of Mobile AI” eventen.
Det sker via store billboard plakater, der bl.a. er sat op i London, New York, Bangkok, Seoul, Stockholm, Warszawa, Madrid, Milano og Chengdu i Kina.
Galaxy S24 ventes at komme i tre modeller, der alle får ”Galaxy AI” ombord. Det er en række intelligente features, som skal giver Samsung en førerposition over for alle andre mobilmærker.
Standard-udgaven af Galaxy S24 ser ud til at rumme en Samsung Exynos processor i Europa og Danmark, mens de større og dyrere Galaxy S24+ og Ultra får Qualcomms seneste nye Snapdragon 8 Gen 3 motor ombord.
Galaxy S24 fås i to varianter med 8 GB RAM og 128 GB lager eller 8 GB / 256 GB. Plussen rummer 12 GB RAM og 512 GB lager, mens Ultra disker op med 12 GB / 256 GB, 12 GB / 512 GB og 12 GB / 1 TB lager.
Farverne, man kan købe sin nye Samsung i, bliver formentlig titanium grå, sort, gul og violet.
S24 mobilerne ventes at lande i danske butikker kort tid efter den globale premiere den 17. januar….
Ingen kommentarer endnu