CBB har de mest loyale kunder
Danske mobilbrugere er gladest for Telenors lavpris-selskab CBB, og dét har de været i efterhånden lang tid.
I hvert fald placerer CBB sig for tredje år i træk og for fjerde gang på fem år som det teleselskab her i landet, som har flest tilfredse og loyalitet.
Det sikrede CBB en Loyalty Award fra konsulenthuset Loyalty Group. Foran direkte konkurrenter som OiSTER, Telmore og Call Me.
Hvert år gennemfører Loyalty en række undersøgelser for at afdække kunde-tilfredsheden i forskellige brancher.
I analysen for telebranchen har analytikerne ladet 5.480 private danske mobilkunder besvare spørgsmål om deres forhold til deres mobilselskab.
Spørgsmålene omfattede bl.a. produkt- og service-kvalitet, klage-håndtering, værdi for pengene, image, samfunds-ansvar, generel tilfredshed og, om de ville anbefale selskabet videre til andre.
”Der findes mange priser derude, men de allervigtigste er dem, som uddeles af kunderne. Derfor er jeg og resten af CBB stolte af at vinde denne award for femte gang,” siger Nikolaj Boserup. Han er direktør i CBB.
Boserup tilskriver succes’en tre grundværdier i teleselskabet – ærlig, kærlig og uden bøvl. De er vigtige i en branche, der er præget af, at mange danskere skifter mobilselskab hvert år.
Ifølge direktøren arbejder CBB uden komplicerede rabat-modeller, har få forretnings-regler og automatiserer generelt de fleste af sine processer.
Af den grund er CBB’s digitale selvbetjening tidligere blevet kåret som Danmarks bedste på tværs af alle brancher og industrier….
Ingen kommentarer endnu