Baby Bugatti er et hit

OnePlus ur fås kun på Instagram

(Foto: OnePlus)

Sociale medier – og især Instagram – bliver mere og vigtige i firmaers markedsføring af nye produkter.

Det ser man i al tydelighed hos mobiltelefon fabrikanten OnePlus, der har bestemt, at en særlig luksus-udgave af firmaets nye Watch ur kun kan købes via Instagram. Ikke hos OnePlus’ normale forhandlere.

Det særlige ved dette smartwatch er, at urkassen er lavet af en kobolt legering for øget holdbarhed. Desuden er der safir-glas over touch displayet. Præcist, som man ser det på dyre schweizer-ure.

De tekniske data er som på det almindelige OnePlus Watch: Det vil bl.a. sige 110 trænings-programmer og en batteri-levetid på op til 14 dage. Uret er vandtæt efter IP68 standarden og kan tåle at komme med på et dyk ned til 50 meters vanddybde.

Denne særlige udgave af OnePlus uret er forsynet med safir-glas, der gør skærmen mere tydelig at aflæse. (Foto: OnePlus)

Fra mandag den 7. juni kommer Watch Cobalt Limited Edition til salg via OnePlus’ Instagram side, og dét bliver ikke helt nemt. I bedste OnePlus stil skal man nemlig konkurrere for at få fat i et eksemplar:

På Instagram siden skal man kigge efter en invitations-kode. Er man heldig, kan man købe sit ur med det samme – før alle andre.

Den 17. juni holder OnePlus så en online-jagt, hvor andre brugere har præcis en time til at finde et link, der fører direkte til den ”hemmelige” salgsside.

OnePlus gør opmærksom på, at kobolt-udgaven af Watch kun fremstilles i et begrænset antal. Når de er væk, kommer der ikke flere….

(Foto: OnePlus)

(Foto: OnePlus)

 

 

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Baby Bugatti er et hit