OiSTER bliver bedre i udlandet

LinkedIn kommer med egne spil

(Foto: LinkedIn / Unsplash)

LinkedIn er normalt ikke noget, man forbinder med skæg og ballade.

Tværtimod er det Microsoft-ejede sociale medie indbegrebet af seriøsitet og networking. Samtidig er LinkedIn en stor og effektiv jobbørs.

Ikke desto mindre kunne det se ud, som om LinkedIn synes, at det selv er lidt for kedeligt og tørt.

LinkedIn brugere kan jo godt have behov for lidt adspredelse mellem alle de erhvervs-relaterede indlæg. Både dem, de selv skriver – og dem, de læser.

Her er de første fire LinkedIn spil. (Foto: Nima Owji / X)

Derfor er LinkedIn på vej med egne spil i sin populære app. Fire titler fra begyndelsen, beretter app-researcheren Nima Owji på sin profil på X.

Ifølge ham vil de første LinkedIn spil være bl.a.  “Queens”, “Crossclimb” og “Inference”.

Hvornår spillene rulles ud officielt, vil LinkedIn ikke afsløre. Formentlig snart. LinkedIn vil heller ikke fortælle, om spillene er forbeholdt betalende abonnenter i det sociale medie….

 

 

 

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

OiSTER bliver bedre i udlandet