Her er første Rolls med elmotor

Mobiltelefoni meget billigt

(Foto: Shutterstock / teleselskabet 3)

Mens teleselskaberne typisk lægger flere og flere tjenester med i deres abonnementer for at holde på eller lokke nye kunder i et mæt marked, går 3 den præcist modsatte vej med sit nye Flexii selskab.

Flexii vil gøre ting så enkle som muligt og kan derfor tilbyde mobil-abonnementer fra kun 39 kroner om måneden. Det gør Flexii til et af de billigste i Danmark.

I stil med YouSees lavpris-udspil Eesy foregår alt online hos Flexii. For at holde udgifterne nede opererer Flexii med ren selvbetjening.

”Vi tror, der er et stort publikum, som slet ikke er interesseret i at få f.eks. streaming af Netflix, HBO, Disney og  musik-tjenester med i deres mobil-abonnement. Dem betaler de måske allerede for via deres tv. De fordyrer blot prisen. Hos os er det back to basics,” forklarer Suzaan Saurman til Leifshows.dk. Hun er direktør hos Flexii.

Suzaan Saurman er tidligere chef for consumer markedet hos Telia og har derfor stor erfaring med, hvad der rører sig hos forbrugerne.

Lige nu er det i høj grad kroner og ører. En tendens, som er blevet forstærket yderligere med økonomi-krise, høj inflation og øgede energi-priser.

Bare fordi abonnements-prisen er helt i bund hos Flexii, betyder det ikke, at kvaliteten også er det. Det nye teleselskab bruger f.eks. samme mobilnet som 3 og Oister, som i øjeblikket er ved at blive opgraderet til 5G for fuld fart.

(Foto: Flexii)

”Man kan godt sammenligne Flexii med LEGO-klodser. Først køber man basis-abonnementet og finder ud af, om man har brug for mere end ren mobiltelefoni og data. Derefter kan man klikke mere på, hvilket selvfølgelig koster ekstra,” siger Suzaan Saurman.

Hun er sydafrikaner af fødsel og opvækst. Til Nordeuropa kom hun via kærligheden til en mand, hun mødte.

Flexii skal også være anderledes end rivalerne på flere andre punkter. Det nye teleselskab er under konstant udvikling, og desuden er ”co-creation” et nøgle-ord.

Det betyder i praksis, at Flexii vil invitere sine kunder til at give løbende feedback om teleselskabets kvalitet, udvikling af den digitale platform, nye tiltag, nye services og eventuelle samarbejder med eksterne partnere som f.eks. streaming tjenester.

”Ambitionen er at skabe et teleselskab for kunderne sammen med kunderne. Brugerne må gerne involveres i vores forretnings-udvikling, så vi kan skabe et produkt, der oprigtigt opfylder deres behov,” understreger Flexii direktøren.

Hun ser Flexii som begyndelsen på en ny æra for teleselskaber. Flexii skal være en innovativ legeplads med masser af dialog. Målet er at møde fremtidens forbrugere dér, hvor de er,

Flexii satser derfor i særlig grad på danskere mellem 18 og 33 år. De er opvokset med internet, smartphones og streaming. Med Flexii skal de føle, at de har gjort en god handel.

Priserne for Flexii begynder som nævnt ved 39 kroner om måneden, hvor man får fri tale, sms og 20 GB data i EU med i pakken. For 59 kroner øges datamængden til 50 GB og for 79 kroner til 100 GB. Flexii har gratis oprettelse og ingen bindings-periode….

 

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Her er første Rolls med elmotor