Corona får os til at elske Netflix

3 har fået 40.000 nye kunder

(Foto: 3)

Corona-krisen ser ikke ud til at være et problem for Danmarks tredje-største teleselskab.

Tværtimod fik 3 og søsterselskabet OiSTER  over 40.000 nye abonnenter sidste år. Alene i oktober, november og december var fremgangen på 6.000.

Ved udgangen af 2020 havde 3 nået 1.463.000 abonnenter. Det svarer til en stigning på tre procent på 12 måneder. Dermed et teleselskabet meget tæt på sit mål om at nå 1,5 millioner kunder i Danmark.

3 kan glæde sig over en flot kunde-loyalitet og -tilfredshed. Mobil-abonnenterne hopper ikke så ofte og så hurtigt, som man ellers ofte ser det i den danske telebranche.

Under Corona krisen har danske familier brugt data som aldrig før. (Foto: 3)

Måske har det hjulpet, at 3 og OiSTER flere gange i det forløbne år har øget data-mængden i sine abonnementer for at imødekomme den store stigning i dataforbruget under Corona pandemien.

3 har også lanceret et nyt abonnement med sport og underholdning og sat spot på bæredygtighed med sit  genbrug-skoncept ’Byt til nyt’.

I fjerde kvartal af 2020 omsatte 3 for 723 millioner kroner,  hvoraf de 465 millioner kom fra service-omsætningen. Driftsresultatet endte på 224 mio. kr..

www.3.dk

1 kommentar

  • Grunden til 3 har fået så mange nye kunder er, netop fordi de er det bedste telefonselskab på market. Har haft dem i årevis og der er aldrig problemer med dem 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Corona får os til at elske Netflix