Hvis Nintendo lavede kaffemaskine

Nye farver til tonerne

 

(Foto: Bang & Olufsen)

En egentlig ret traditionel audio/video fabrikant som Bang & Olufsen er ved at udvikle sig til lidt af en modevirksomhed. Ment som noget positiv.

Ligesom hos tøj- og skofirmaerne skal der laves nye kollektioner og farver af populære produkter med jævne mellemrum. Måske ikke ligefrem fire gange om året som hos beklædningen, men i hvert fald én eller to gange.

Det nyeste eksempel er B&O’s lille solide outdoor højttaler Beosound Explore, der blev lanceret i foråret 2021. Den står nu klar i de to lidt mørke farver Chestnut og Navy.

Kabinettet er bygget i anodiseret aluminium og siden belagt med en gummibund. Det gør Beosound Explore til den danske fabrikants hidtil mest robuste højttaler, der kan tåle både bump og fald. Desuden er den certificeret efter IP67 mod vand og støv.

Jeg har set Explore flyve rundt i sandet på en danske badestrand og bumpe lystigt med musik i en cykelkurv hen over brosten. Den så ud til at kunne klare begge opgaver uden at kny,

Den handy Bluetooth højttaler kommer med praktisk karabin-hage og kan spille i op til 27 timer på en batteri-opladning.

Ud over de to nye brune og blå kulører kan Beosound Explore også fås i Black Anthracite og Grey Mint Green. Højttaleren koster 1.500 kroner….

(Foto: Bang & Olufsen)

 

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Hvis Nintendo lavede kaffemaskine