Med Cola til stjernekrig
Med jævne mellemrum tester Coca-Cola markedet med nye smags-varianter af den brune brusedrik, eller verdens største sodavands-mærke laver sjov med sine flasker. Det kan være lige fra fornavne printet på etiketterne til drikkeglas, der fejrer sommer eller særlige events-
Lige nu vil Coca-Cola gerne gøre opmærksom på sig selv i forbindelse med den nye Star Wars film, der har premiere om en uges tid. Det gør man med den første selvlysende cola-flaske.
Den sælges desværre kun i Singapore, hvor cola-drikkere kan fejre ”Star Wars: Rise of SkyWalker” filmen med flasker, der har lysende sabler på. De kan sågar vælge mellem to varianter: ”Rey” har et blåt lys-sværd på, mens ”Kylo Ren” flasker har et våben i rødt.
Coca-Cola er gået i samarbejde med det tyske firma Inuru, der har specialiseret sig i at fremstille high tech emballage. I dette tilfælde bruger Inuru OLED striber og en fleksibel touch-teknik for at fremtrylle den magiske effekt.
Lys-sværdene tænder, lige så snart en bruger tager om flasken. De slukker igen efter kort tid, medmindre man rører ved Coca-Cola beholderen igen – og det gør man jo tit, når indholdet skal drikkes.
Inuru fremhæver, at man bruger miljø-venlige og genbrugelige materialer til sine selv-lysende labels. I slukket tilstand vil folk ikke kunne se forskel på en normal Coca-Cola etiket og dem med elektronik i….
(indledningsfoto til artiklen: Coca-Cola Singapore)
Ingen kommentarer endnu