En ”bette” skærm på 146 tommer

Tryk på – og lidt småskørt

Mens tv-commercials i Danmark åbenbart drejer sig om at animere små figurer, der så taler (lidt sjovt) med hinanden – eller at vise tåbelige mennesker, som taler sort om bredbånds-forbindelser – er der anderledes gang i reklamerne i Japan.

Hvis man kunne tro på de japanske reklamer, må det lokale folk leve i en sjov verden af drømme og vilde animationer. Ideerne er skøre – nogle vil kalde dem syrede.

Denne skægge video viser et udpluk af de bedste tv-reklamer fra Japan i 2017. Det er farverigt. Der er fart på – og man kan svært undgå at trække på smilebåndet eller skraldgrine undervejs. Uanset om reklamen prøver at sælge Pokemon eller en ny sodavand – eller om emnet er et flyselskab eller et business center med kontorer.

Mor jer med reklamerne og tag dem måske i bidder a nogle minutter hver. Hele videoen varer 15 minutter, og bagefter er man helt forblændet af syns-indtryk og en heftig lydside.

God fornøjelse….

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

En ”bette” skærm på 146 tommer